Descriere
Noi, persoanele adulte, recunoaștem adesea că ne confruntăm cu diferite blocaje mai mult sau mai puțin intense de tip emoțional sau mental, care ne determină să ne luptăm cu o mulțime de probleme, frustrări, dezamăgiri sau chiar afecțiuni psihologice. Cel mai adesea viața noastră nu este așa cum ne-o dorim. Numeroasele cercetări în domeniul psihologiei, au scos la lumină un adevăr izbitor. Problemele cu care ne confruntăm în viață își au sursa în traumele sau programările subconștiente negative care ne-au fost provocate în primii 3-4 ani de viață. În acești primi ani, mintea noastră conștientă și Neocortexul încă nu încep să funcționeze.
Această dezvoltare târzie este un motiv pentru care avem atât de multe programe negative și dăunătoare în mintea subconștientă. Când partea emoțională a creierului nostru se dezvoltă în primii ani ai vieții, noi nu avem o minte conștientă matură care să filtreze programele negative și să le selecteze pe cele pozitive, benefice, de care urmează să avem nevoie ca adulți. Iar pentru a înrăutăți lucrurile, acum noi, cei adulți, nici măcar nu suntem conștienți de majoritatea acestor programe, deoarece ele s-au dezvoltat și s-au implementat la o vârstă atât de fragedă, încât nu avem nicio amintire conștientă despre ele.
La modul general, mintea conștientă filtrează în mare parte impactul a ceea ce intră în mintea subconștientă. Totul intră în mintea subconștientă, dar mintea conștientă poate influența efectul, sau puterea, pe care toate acestea le au asupra minții subconștiente. După cum am spus mai sus, mintea conștientă nu începe să se dezvolte până la trei ani și nu este pe deplin dezvoltată până la 20 de ani. Nu ai acest filtru în perioada critică a anilor în care te formezi. Astfel, ai o mulțime de gunoaie în mintea subconștientă, care sunt dăunătoare sănătății tale, liniștii tale sufletești și eficienței.
În zilele complicate în care trăim acum, copiii sunt expuși, vrem nu vrem, unui flux extrem de mare de influențe, de multe ori nefaste pentru echilibrul copiilor, și pe care noi le putem controla doar într-o anumită măsură. Ca urmare observăm comportamente deviante și neadecvate din ce în ce mai numeroase, la un număr tot mai mare de copii. Soluțiile pentru remedierea acestor situații sunt destul de restrânse și adesea ineficiente. Ne dorim însă cu toții să ne protejăm copiii și să le oferim un cadru cât mai sigur în care ei să crească cât mai frumos, sănătos, armonios și să fie fericiți și împliniți.
Există însă o soluție care a izvorât dintr-un studiu științific vast, și care combinată cu tehnologia Neuro-Music a dus la apariția programului special COPIL FERICIT.
Eu si Mami suntem una
Între anii 1960 și 1980, Lloyd Silverman și colegii săi au realizat o serie de experimente inedite cu un puternic ecou în domeniul psihologiei. Într-unul dintre primele experimente cercetătorii au ales un mediu cu probleme pentru a testa efectele sugestiei subliminale asupra învățării. La o școală specială din Peekskil, New York, au cerut unui număr de șaizeci și patru de adolescenți cu tulburări de comportament, în general delicvenți, să privească printr-un dispozitiv luminos, numit tachistoscope, de trei ori pe săptămână. Copiii s-au uitat prin ecranul dispozitivului unde puteau vedea un flash puternic de lumină scurt de doar 4 milisecunde. Asta a fost tot. În lumină se găsea însă imprimată o propoziție, dar aceasta dispărea prea repede pentru ca mintea conștientă să o perceapă. Nimeni nu știa mesajul dinainte.
După câteva săptămâni de expunere la semnalul luminos, s-a putut constata un efect realmente uimitor asupra copiilor. Aceștia au promovat testul californian standard de testare a capacităților de citire. Dintr-o dată, citeau mai bine. Punctajul lor a fost semnificativ mai crescut, de asemenea, într-un mod inexplicabil, ca și numărul de teme rezolvate. Chiar și comportamentul lor din afara clasei s-a îmbunătățit.
Într-un alt experiment, adulții care studiau dreptul comercial la Colegiul Queens, New York au pus, de asemenea, ochiul în lentila tachistoscopului, pentru a experimenta semnalul luminos imprimat al lui Silverman. Profesorul lor, Dr.Kenneth Parker, a refuzat înadins să dezvăluie mesajul chiar și după încheierea testului. A mai așteptat câteva săptămâni pentru a verifica retenția pe termen lung. Parker a descoperit că studenții săi la drept au „primit” mesajul secret în mai multe feluri și cu multiple efecte. Astfel ei își aduceau aminte mai mult din ceea ce-au învățat decât cei din alt grup de control, căruia nu i s-au administrat mesaje subliminale. De asemenea, au obținut cu zece puncte mai mult la examen. De asemenea, starea lor psihică, starea de bine, s-a îmbunătățit vizibil, aveau mai multă siguranță și încredere în ei înșiși și în cursul pozitiv al evenimentelor.
Toate acestea au reprezentat o surpriză plăcută, dar nimic nu se poate compara cu șocul pe care l-au simțit studenții atunci când Parker le-a dezvăluit mesajul pe care mintea lor subconștientă îl primise în toată acea perioadă. Mesajul era: ,,Mami si cu mine suntem una”.
Penibilă, ridicolă poate, dar această propoziție copilărească are un efect transformator ca fulgerul și trăsnetul asupra subconștientului. Începând cu clipa în care Silverman a invocat-o pentru prima oară, cu multe decenii în urmă, „Mami” a tot mărșăluit prin literatura științifică, ajutând peste tot și în toate direcțiile: la îmbunătățirea sănătății, la aruncatul suliței, la notele de matematică – O Mami universală care funcționează în zone culturale foarte diverse. Poate să meargă și în cazul în care modificăm acest mecanism declansator subconstient și folosim alte cuvinte cum ar fi: mama sau mămică, tătic sau profesor, dar nu cu puterea pe care o are cuvântul „Mami”.
După cum intuiți probabil, psihologii au elaborat lucrări pline cu explicații mai mult sau mai puțin științifice, pentru care „Mami” are așa o putere mobilizatoare și transformatoare. Însă ea pare să apeleze la niveluri situate dincolo de psihologie, la împărății de integritate și unitate. (Dacă te îngrijorezi la simplul gând de a deveni una cu propria Mami – deoarece chiar nu ți-a placut de mama ta – cercetătorii sugerează că aceasta va funcționa cu atât mai mult în cazul tău).
Conform studiilor care determină capacitatea minții subconștiente de a absorbi mesaje subliminale, expresia subliminală „Mami și eu suntem una” (sau „Eu și cu mami suntem una”), este considerată cel mai eficient mesaj subliminal pentru a ajuta la automotivare.
Aceasta a fost prezentată într-o lucrare de Lloyd Silverman și Joel Weinberger în 1985, intitulată „MOMMY AND I ARE ONE: Implications for psychotherapy”, și a fost publicată în American Psychologist. Potrivit lui Silverman și Weinberger, această frază funcționează pentru că „există dorințe inconștiente puternice pentru o stare de unitate cu „mama bună a copilăriei timpurii”… iar satisfacerea acestor dorințe poate spori capacitatea de adaptare și performanțele interioare ca urmare a atingerii unui nivel ridicat de armonie și încredere”. Privind chestiunea într-un mod mai realist dintr-o perspectivă spirituală profundă, am spune că Singura Dorință Adevărată este pentru Mama Divină, Mama eternă, atotbună, care oferă protecția completă și oferă siguranța deplină, Imaginea Mamei supreme, adorată în toate culturile și religiile străvechi.
De la primele experiențe și până în zilele noastre, s-a dovedit că această afirmație este legată de rezolvarea multor situații specifice; ea ajută la renunțarea la fumat, pierderea în greutate, reducerea anxietății, reducerea simptomelor schizofrenice, îmbunătățirea dispoziției și chiar îmbunătățirea performanței academice. Dar, mai ciudat, acest efect nu se manifestă dacă afirmația este utilizată supraliminal (adică în mod audibil). Meta-analizele (recenzii ale tuturor studiilor) arată că există un efect consistent al acestei sugestii subliminale în majoritatea studiilor. Mai mult, bărbații par a fi mai afectați, iar cei care sunt mai „separați” sau mai îndepărtați de mamele lor reacționează și ei mai intens.
Programul „COPIL FERICIT”
Programul COPIL FERICIT utilizează două sugestii similare: „Eu și mami suntem una” (ca și cum ar fi exprimată de copil) și „Tu și mami suntem una” (ca și cum este exprimată de mamă). Programul utilizează un protocol special de stimulare cerebrală în banda Theta a undelor cerebrale, care amplifică foarte mult sugestibilitatea, astfel încât subconștientul devine capabil să primească, să accepte și să facă efective sugestiile menționate anterior. Programul liniștește și relaxează considerabil și creează un cadru favorabil unei reconfigurări și reprogramări benefice, profunde a subconștientului.
Dacă copilul este mai mare și suportă căști audio, poate recurge la acest gen de audiție cu caști stereo. În celelalte cazuri, audiția se poate face ambiental utilizând niște boxe plasate simetric în apropierea copilului (cel mai bine este ca aceste boxe să fie plasate oarecum simetric, de o parte și de alta a copilului).
În oricare din situații, volumul muzicii este recomandat să fie reglat la un nivel adecvat, destul de scăzut, astfel încât să nu deranjeze copilul.
Puteți să porniți programul atunci când copilul se pregătește de culcare, seara, sau îl poate audia oricând în timpul zilei, atunci când dorește să se odihnească. Cel mai bine este să fie utilizat o dată pe zi. Este suficient pentru copiii de până la 12 ani. Peste vârsta de 12 ani se poate utiliza de maxim 2 ori pe zi.
Important!
Acest program nu este destinat vindecărilor diferitelor afecțiuni și nu este un înlocuitor pentru tratamentele medicale recomandate de medicii specialiști.
Programul COPIL FERICIT este destinat armonizării și echilibrării vieții emoționale, îmbunătățind sentimentul de siguranță și încredere în sine. Aceste optimizări interioare vor duce la îmbunățirea comportamentelor sociale, a relațiilor interumane și a performanțelor cognitice.